Minivalmennus raskausaikaan

Aiheena:
ūüíöLantionpohja & hengitys
ūüíöSyv√§n tuen aktivointi
ūüíöRaskausajan liikunta ja kehonhuolto
ūüíöSynnytyksest√§ palautuminen

Raskausaikana painopisteen muuttuminen ja hormonaaliset muutokset vaikuttavat ryhtiin ja kuormittavat selkää ja lantionaluetta eri tavalla kuin aiemmin. Lantion ja selän kivut voivat vaivata raskauden edetessä ja kehon muutokset tuntua kireyksinä kehossa. Raskauden aikainen liikuntaharjoittelu saattaa mietityttää ja lantionpohjaakin olisi hyvä harjoittaa, mutta miten? Entä voiko jo raskausaikana edistää synnytyksen jälkeistä palautumista?

Valmennuksen avulla opit tunnistamaan, rentouttamaan ja harjoittamaan lantionpohjan lihaksia oikein sek√§ huomioimaan keskivartalon syv√§n tuen toimintaa ja hengityst√§ osana raskausajan harjoittelua. Valmennuksesta saat tietoa miten muokata ja soveltaa harjoitteita raskausaikana, vinkkej√§ kehon huoltamiseen  ja vahvistamiseen sek√§ keinoja ennaltaehk√§ist√§ ja lievitt√§√§ kipuja. Raskaudenaikainen liikunta tutkitusti edesauttaa ja nopeuttaa synnytyksest√§ palautumista ja edist√§√§ sek√§ √§idin ett√§ vauvan hyvinvointia!

Valmennus sopii mihin tahansa raskausviikolle!

Valmennus toteutuu ajalla 18.11-9.12.2021
torstaisin klo 18.30-19.30
Fysioavaimen Lielahden toimipisteessä
(Antti Possin kuja 1, 33400 Tampere, 1 krs)
¬†4krt / 99‚ā¨

Tule mukaan. ūüíö
Ilmoittaumislomakkeen löydät täältä. Tai ota yhteyttä äitiysfysioterapeuttiimme Sari-Anneen: sarianne@fysioavain.fi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.