Ajankohtaista fysioterapiasta

Hyvinvointia lahjaksi

Meilt√§ saat lahjakortit hyvinvointiin.ūüíö Lahja sopii jokaiselle ja on varmasti mieluinen vaihtoehto ainaisten tavaroiden sijaan. Lahjakortti voi olla kohdistettu johonkin meid√§n palveluumme tai vaihtoehtoisesti voit

Ajankohtaista / KORONA

Ajankohtaista Fysioavaimelta Hyvä Asiakkaamme, Korona jyllää harmiksemme edelleen keskuudessamme. Olemme terveydenhuollon toimija ja palvelemme kaikkia palveluitamme tarvitsevia mahdollisimman normaalisti. Pienryhmä toiminnassa ryhmämme ovat pieniä, jotta

Uusi hieroja aloittaa Likellä

Olen Mikamatti Puranen keväällä 2017 Jyväskylän hierojakoulusta valmistunut urheiluhieroja. Olen työskennellyt hierojakoululla hierojana ja opiskelijoiden ohjaajana. Ja parin viime vuoden ajan olen pyörittänyt omaa hoitohuonetta

√Ąitiysfysioterapia paketti, tampere, fysioavain

√ĄITIYSFYSIOTERAPIA-PAKETTI

Hei √§iti tai √§idiksi tuleva!ūüíö  Kaipaisitko sin√§ joskus pienen hetken aikaa itsellesi? Haluisitko tutustua paremmin raskaudesta/synnytyksest√§ muuttuneeseen kehoosi? Tuntuuko sinusta, ett√§ kehosi on sinulle viel√§

Carita Tähkä, Fysioterapia opiskelija, Fysioavain, Tampere

Fysioterapiaan opiskelijahinnoin

Keskustan Fysioavaimella 8.3-9.4 ajalla on viimeisen vaiheen valmistuva fysioterapeutti Carita T√§hk√§. Nyt mahdollisuus p√§√§st√§ hierontahinnoin fysioterapiaan. ”Olen kev√§√§ll√§ 2021 valmistuva fysioterapeuttiopiskelija ja joogaopettaja. Kiinnostuksen kohteinani ovat

UUTTA / VIIKONLOPPUAJAT

Hei, nyt löydät myös välillä aikoja viikonloppuihin hierontaan sekä fysioterapiaan! Seuraavia vapaita viikonloppuaikoja:РKeskustan toimipiste:Lauantai 10.4.2021 / Katariina Рhieronta РKauppakeskus Like:Lauantai 20.3.2021 /

BLACK WEEK 23-27.11

Kaikki 23-27.11 aikana koodilla ‚ÄôBLACK‚Äô varatut √§itiysfysioterapiat -12‚ā¨. Eli voit varata ajan itsellesi tulevaisuuteen t√§ll√§ halvemmalla koodilla, kannattaa siis hy√∂dynt√§√§. Varaa aikasi t√§st√§. √Ąitiysfysioterapia on

Fysioterapiaopiskelijalle ILMAISIA K√ĄYNTEJ√Ą

MAKSUTON ET√ĄTY√ĖL√ĄISEN YKSIL√ĖLLINEN HARJOITUSOHJELMA/TERAPEUTTINEN HARJOITUSOHJELMA SELK√Ą- TAI HARTIAKIPUISELLE. (Sis√§lt√§√§ tutkimisen, haastattelun ja fysioterapeuttisen kotiharjoitusohjelman suunnittelun) Tuntuuko ty√∂p√§iv√§n j√§lkeen, ett√§ hartiat tai alaselk√§ on jumissa? Jatkuvatko

Mitä Voice Massage on?

Voice Massage on erikoishierontaa äänentuoton alueen lihaksille ja poikkeaa perinteisestä hieronnasta, sillä siinä hierotaan mm. myös kurkunpään ulkopuolisia lihaksia ja purentalihaksia. Sen avulla voidaan poistaa

PIENRYHM√Ą SYNNYTT√ĄNEILLE √ĄIDEILLE

ALOITTELIJOIDEN RYHM√Ą: Ohjaajana √§itiysfysioterapeutti Sari-Anne Kylli√§inen.Ilmoittautumiset: sari_anne_@hotmail.com0415022403 Maanantaisin 2.11 – 7.12klo 17.00 – 18.00N√§silinnankatu 46, 33200 TampereHinta 120‚ā¨ / 6krt Aiheena:-synnytyksest√§ palautuminen-suorien vatsalihasten erkauman ja

OLKAP√Ą√ĄKIPU

Olkapääkipu on yksi yleisimmistä tuki- ja liikuntaelinoireista työikäisillä ja ikääntyneillä. Joka vuosi yksi aikuinen 50:stä hakee apua olkapääkipuun (Lähdeoja et al 2019). Kipu voi ilmaantua

Ajankohtaista / KORONA

KES√ĄTARJOUS

Huollata itsesi my√∂s kes√§ll√§ Fysioavaimessa. Nyt kes√§etuna hierontaa! 3 x 45min hieronta 115‚ā¨ (norm. 126‚ā¨) Etu voimassa 31.8.2020 asti.Edun voit ostaa Katariinan, Valtterin ja Sari-Annen

Korona toimenpiteet

Hei Asiakkaamme, Fysioterapiaan ja hierontaan voit tulla, kunhan olet perus terve. Mutta jos koet pientäkin sairauden tunnetta, jääthän kotiin lepäämään. Tautisi voi pahentua hoidosta sekä

PIENRYHM√Ą √ĄIDEILLE

Fysioterapeuttinen pienryhmävalmennusSynnyttäneille naisille ! Oletko hetki sitten synnyttänyt tai onko synnytyksestäsi kulunut jo vähän enemmän aikaa, mutta kaipaat neuvoja kuntoutumiseen? Epäiletkö mahdollista suorien vatsalihasten erkaumaa?

UUSI FYSIOTERAPEUTTI VALTTERI

Fysioavaimen uusi fysioterapeutti! ūü§© Valtterin l√∂yd√§t N√§silinnankadulta ja Lielahtikeskukselta. ‚ÄĚMin√§ olen Valtteri Simonen, uusi fysioterapeutti Fysioavaimella. Valmistuin fysioterapeutiksi Savonian ammattikorkeakoulusta 2019 ja Jyv√§skyl√§n hierojakoulusta hierojaksi