Pienryhmät

Fysioavaimen fysioterapeutit ohjaavat myös pienryhmiä, kuten venyttelyä, kehonhuoltoa ja äitiysliikuntaa synnyttäneille äideille. Tiedustele lisää fysioterapeutiltasi.

Fysioterapeuttisiin pienryhmiin maksuvälineeksi käy myös epassi sportti, smartum liikunta, virikeseteli/edenred, eazybreak sekä tyky-online.

Nyt saatavilla kaksi erilaista fysioterapeuttista pienryhmää äideille synnytyksestä palautumiseen! Alkeet- ja jatkoryhmä! Ryhmäkoot ovat alle 6hlö, jolloin turvavälit säilyvät ja sinun on turvallista tulla kuntouttamaan kehoasi. Suositellaan maskin käyttöä.

Alkeet:

Seuraava pienryhmä starttaa 9.8.2021

Maanantaisin 9.8-20.9.2021
Klo 17.15- 18.15
Näsilinnankatu 46, 33200 Tampere
Hinta 135‚ā¨ / 7krt

Aiheena:
Рsynnytyksestä palautuminen
– suorien vatsalihasten erkauman ja lantionpohjan kuntouttaminen
Рliikunnan aloittaminen synnytyksen jälkeen


ALKEETvalmennus sopii sinulle, jos haluat aloittaa liikkumisen synnytyksen jälkeen,epäilet suorien vatsalihasten erkaumaa, ryhdin ja keskivartalon hallinta on haastavaa ja lantionpohjaan on vaikea saada tuntumaa tai selkä ja niska-hartiaseutu kipuilee. Jokaisella kerralla tehdään nousujohteisesti lantionpohjan ja keskikehon harjoitteita sekä liikkuvuus- ja kehonhuolto harjoitteita lempeästi kehoa kuunnellen. Voit osallistua valmennukseen melkein heti synnytyksen jälkeen, noin kuukauden kohdalla voi jo tulla mukaa, mutta takarajaa ei ole. Tervetuloa äitiysliikunnan ja -fysioterapian pariin!

Ilmoittautumiset sarianne@fysioavain.fi tai alla olevalla lomakkeella

Jatko:

Seuraava jatkoryhmä alkaa 9.8.2021

Maanantaisin 9.8-13.9.2021
Klo 18.30-19.30
Näsilinnankatu 46, 33200 Tampere
Hinta 120‚ā¨ / 6 krt

Aiheena mm:
РKeskikehon syvän tuen ja lantionpohjan vahvistaminen
– Erkauman kuntoutus
РVinkkejä mm. juoksun tai raskaamman harjoittelun aloittamiseen


JATKOvalmennus on sopiva sinulle, jos lantionpohjan ja mahdollisen erkauman kuntoutuksessa on päästy jo alkuun ja ryhdin ja keskivartalonhallinta tuntuu jo helpommalta, mutta haluat lisää vahvuutta ja toimivuutta keskikehoon. Saat myös vinkkejä mm. raskaampaa harjoittelua tai juoksun aloittamista varten! Jokaisella kerralla tehdään nousujohteisesti keskivartaloa vahvistavia harjoitteita erkauma ja lantionpohja huomioiden sekä kokonaisvaltaista kehonhuoltoa ja lihasvoimaharjoittelua! Tervetuloa äitiysliikunnan ja -fysioterapian pariin!

Ilmoittautumiset sarianne@fysioavain.fi tai alla olevalla lomakkeella

"Mukavan ja antoista 6 kertaa takana. Oman edistymisen huomaa jo nyt, vaikka synnytyksestä vasta reilu 2 kuukautta. Todella hyödyllinen kurssi, josta sai eväitä jatkaa yksin."