Fysioavaimella alkaa fysioterapeuttiset pienryhmävalmennukset synnyttäneille äideille! Katso kumpi sopis sulle ja ilmoittaudu mukaan!!! 💛

Ohjaajana äitiysfysioterapiaan kouluttautunut fysioterapeutti
Sari-Anne Kylliäinen.
Ilmoittautumiset:
sari_anne_@hotmail.com
0415022403

ALKEET RYHMÄ2:

Maanantaisin 2.11 – 7.12
klo 17.15 – 18.15
Näsilinnankatu 46, 33200 Tampere
Hinta 120€ / 6krt

Aiheena:
-synnytyksestä palautuminen
-suorien vatsalihasten erkauman ja lantionpohjan kuntoutus
-liikunnan aloittaminen synnytyksen jälkeen

ALKEETvalmennus sopii sinulle, jos haluat aloittaa liikkumisen synnytyksen jälkeen,epäilet suorien vatsalihasten erkaumaa, ryhdin ja keskivartalon hallinta on haastavaa ja lantionpohjaan on vaikea saada tuntumaa tai selkä ja niska-hartiaseutu kipuilee. Jokaisella kerralla tehdään nousujohteisesti lantionpohjan ja keskikehon harjoitteita sekä liikkuvuus- ja kehonhuolto harjoitteita lempeästi kehoa kuunnellen.

ALKEET RYHMÄ1: / TÄYNNÄ, ilmoittaudu varasijalle

Maanantaisin 14.9 – 19.10
klo 17.15 – 18.15
Näsilinnankatu 46, 33200 Tampere
Hinta 120€ / 6krt

Aiheena:
-synnytyksestä palautuminen
-suorien vatsalihasten erkauman ja lantionpohjan kuntoutus
-liikunnan aloittaminen synnytyksen jälkeen

ALKEETvalmennus sopii sinulle, jos haluat aloittaa liikkumisen synnytyksen jälkeen,epäilet suorien vatsalihasten erkaumaa, ryhdin ja keskivartalon hallinta on haastavaa ja lantionpohjaan on vaikea saada tuntumaa tai selkä ja niska-hartiaseutu kipuilee. Jokaisella kerralla tehdään nousujohteisesti lantionpohjan ja keskikehon harjoitteita sekä liikkuvuus- ja kehonhuolto harjoitteita lempeästi kehoa kuunnellen.

EDISTYNEET RYHMÄ: / TÄYNNÄ, ilmoittaudu varasijalle

Maanantaisin 14.9 – 19.10
klo 18.30 – 19.30
Näsilinnankatu 46, 33200 Tampere
Hinta 120€ / 6 krt

Aiheena mm:
-Keskikehon syvän tuen ja lantionpohjan vahvistaminen
-erkauman kuntoutus
-vinkkejä mm. juoksun tai raskaamman harjoittelun aloittamiseen

JATKOvalmennus on sopiva sinulle, jos lantionpohjan ja mahdollisen erkauman kuntoutuksessa on päästy jo alkuun ja ryhdin ja keskivartalonhallinta tuntuu jo helpommalta, mutta haluat lisää vahvuutta ja toimivuutta keskikehoon. Saat myös vinkkejä mm. raskaampaa harjoittelua tai juoksun aloittamista varten! Jokaisella kerralla tehdään nousujohteisesti keskivartaloa vahvistavia harjoitteita erkauma ja lantionpohja huomioiden sekä kokonaisvaltaista kehonhuoltoa ja lihasvoimaharjoittelua!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *