Hei Asiakkaamme,
Fysioterapiaan ja hierontaan voit tulla, kunhan olet perus terve. Mutta jos koet pientäkin sairauden tunnetta, jääthän kotiin lepäämään. Tautisi voi pahentua hoidosta sekä voit tartuttaa muita ihmisiä. Annetaan kehollemme sairaana sen tarvitsema lepo, kotona! 🙂
Myös me terapeutit noudatamme näitä samoja ohjeita.

Sosiaali- ja terveysministeriö suosittelee kaikkia yli 70-vuotiaita ja riskiryhmään kuuluvia välttämään tarpeettomia kontakteja. Jos koet kuuluvasi tähän ryhmään ja sinulla on ajanvaraukseen liittyviä asioita/peruutuksia olethan yhteydessä meihin. Voit tarkistaa riskiryhmät THL:n sivuilta: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/usein-kysyttya-koronaviruksesta-covid-19

Jos olet yli 70v ja tunnet kuitenkin tarvetta jatkaa fysioterapia/hierontahoitoasi, olemme täällä sinua varten ja käytämme asianmukaisia suojaustoimenpiteitä. Otathan meihin siis yhteyttä!

Muista myös noudattaa 14vrk karenssia, palatessasi reissusta sekä altistuessasi mahdolliselle tai todennetulle koronavirus -tartunnalle.

Tullessasi putiikille muistathan pestä kätesi heti ensimmäisenä.
Pesun tulisi kestää ainakin 20 sekuntia.
Seuraamme viranomaisten antamia ohjeita, ja päivitämme tilannetta sen mukaan. Putiikeillamme olemme tehostaneet kosketuspintojen desifiointia useamman kerran päivässä.
Pienryhmä toiminnassa ryhmämme ovat pieniä, jotta pystymme noudattamaan turvaetäisyyttä jokaisen ryhmälaisen kohdalla.
Ollaan yhteyksissä! 🙂

Terkuin,